Т р а м в а й

ФотоМісто ФотоДепо Головна Форум Лінки

Т р о л е й б у с

Маршрути
Рухомий склад

Відкрито перше представництво Житомирського електротранспорту в Інтернеті!

СтаттіКниги Карти Перспективи
Маршрути
Рухомий склад

    


Трамвай є першим видом громадського транспорту у світі, що став по-справжньому масовим. На початку ХХ століття трамваї стали ознакою цивілізованості міста. Нині, в умовах завантаженості автомобільних доріг, трамвай, що рухається окремо від автомобілей, є справжнім рятівником середніх та великих міст цивілізованого світу; фактично це є легке метро, але значно дешевше за підземне. Нижче наведено опис та історію, технічні характеристики  трамвайних вагонів, що експлуатувалися та експлуатуються у Житомирі. Також можна переглянути інвентарний список машин станом на літо 2006 року.


  Сайт розробив та наповнив Мельничук Григорій. e-mail: listra@ukr.net

Siemens & Halske.

 Перші вагони. 

Перші вагони, що потрапили до Житомира у 1899 (4-віконні) та більш пізніші 6-віконні. 

Перейти до галереї

Second hand. 

Розвиток у лихоліття. 

Огляд вагонів, що прибували у Житомир у бурхливі революційні та довоєнні, воєнні та післявоєнні роки, ремонтувалися, передавалися з інших міст. 

Перейти до галереї

 

СН. 

Київські "сніжки ". 

Спеціальні трамваї для розчищення рейкового полотна від снігових заметів. Виробництво таких та інших спеціальних трамваїв здійснював Київський завод електротранспорту (КЗЕТ) для багатьох міст країни. У Житомирі в експлуатації знаходяться машини 1954 року випуску. 

Перейти до галереї

Gotha. 

Німецька ера.  

Перші післявоєнні масові вагони для невеликих міст, Gotha, що вийшли на житомирські вулиці у 1957, були виготовлені у... країні, що зазнала поразки у війні, Німеччині. А точніше - Східній Німеччині. Тут - і вантажний трамвай Г-3, і рештки пасажирських трамваїв.

Перейти до галереї

Tatra T-4 SU.

 Звужена Т-3.

 

Звужений варіант масової Татри Т-3. Покоління "Т" заводу "Татра" стало революційним: поворотні візки дозволили трамвай зробити великим та маневреним одночасно. До того ж зменшилося навантаження на рейки у поворотах. Поставки здійснювалися лише у три міста України: Львів, Вінницю та Житомир.

Перейти до галереї 

Tatra КT-4 SU.

 Постмодерн.

Наступниця Т4, велика сучасна зчленована машина з дизайном у стилі великої Т6, поставлялася у ті ж три міста України, що і попередня модель: у Львів, Вінницю, Євпаторію  та Житомир. Трамваї такої моделі продовжують успішно працювати і у трамвайних системах Західної Європи. 

Перейти до галереї 

Ретротрам. 

Вперед у минуле.

У 1989 році, до сторіччя житомирського трамваю, було збудовано ретротрамвай, стилізований під перші 6-віконні Siemens&Halske. Вагон на ходу, виїздить у свята та орендується для екскурсій та весіль.

Перейти до галереї 

Hosted by uCoz