"Вагони Гота: залишки"

 

    "Гота", що використовується як сарай, але на колесах, на одній колії з "сніжниками". Добре збереглися розсувні двері та весь корпус.

    Фото Мельничука Григорія, серпень 2006р.


     Вона ж, з іншого боку. Видно, що частина вікон ліквідована не шляхом заварювання, а було вставлено замість скла металеві листи. 

    Фото Мельничука Григорія, серпень 2006р.


 

    Вона ж, добре видно рейки.

    Фото Мельничука Григорія, серпень 2006р.


    Вона ж, вид під днище.

    Фото Мельничука Григорія, серпень 2006р.


    Інша "Гота" - головний вагон. Збереглися окремі вікна, навіть зі склом. 

    Фото Мельничука Григорія, серпень 2006р.


    Ще одна "Гота" - головний вагон. З одного боку повністю збереглися вікна зі склом. 

    Фото Мельничука Григорія, серпень 2006р.


    "Гота" - прицепний вагон. Збереглися розсувні двері, всі віконні рами. 

    Фото Мельничука Григорія, серпень 2006р.


     Вона ж, причепний вагон. З лівого борту все заварено суцільним листом заліза, хоча під ним напевне збереглися рами. У разі відновлення всіх існуючих "Гот" та використання наявних візків, що використовуються як вантажні платформи, можна отримати один поїзд та два одиночні вагони. Це не рахуючи напіввантажного Г-3.

    Фото Мельничука Григорія, серпень 2006р.


Причепний вагон "Гота", номер 2019 - певно, номер тролейбуса, з якого зняли цю жестянку.

    Фото Мельничука Григорія, грудень 2006р.


Hosted by uCoz