|
"Вагони
Гота: залишки" |
|
"Гота",
що використовується як сарай, але на
колесах, на одній колії з "сніжниками".
Добре збереглися розсувні двері та
весь корпус.
Фото
Мельничука Григорія, серпень 2006р.
|
Вона ж, з іншого боку. Видно, що
частина вікон ліквідована не шляхом
заварювання, а було вставлено
замість скла металеві листи.
Фото
Мельничука Григорія, серпень 2006р.
|
|
Вона ж,
добре видно рейки.
Фото
Мельничука Григорія, серпень 2006р.
|
Вона ж,
вид під днище.
Фото
Мельничука Григорія, серпень 2006р.
|
Інша
"Гота" - головний вагон.
Збереглися окремі вікна, навіть зі
склом.
Фото
Мельничука Григорія, серпень 2006р.
|
Ще
одна "Гота" - головний вагон. З
одного боку повністю збереглися
вікна зі склом.
Фото
Мельничука Григорія, серпень 2006р.
|
"Гота"
- прицепний вагон. Збереглися
розсувні двері, всі віконні рами.
Фото
Мельничука Григорія, серпень 2006р.
|
Вона ж, причепний вагон. З лівого
борту все заварено суцільним листом
заліза, хоча під ним напевне
збереглися рами. У разі відновлення
всіх існуючих "Гот" та
використання наявних візків, що
використовуються як вантажні
платформи, можна отримати один поїзд
та два одиночні вагони. Це не рахуючи
напіввантажного Г-3.
Фото
Мельничука Григорія, серпень 2006р.
|
|
Причепний вагон
"Гота", номер 2019 - певно, номер
тролейбуса, з якого зняли цю жестянку.
Фото
Мельничука Григорія, грудень 2006р.
|
|